A Tóalmási húsüzem ugyanis arculatot vált
Modern marketing egy hagyományos húsnagykereskedésben
De vajon mi lehet a váltás oka? Talán már nem ízlik a magyaroknak a kolbász, a szalonnafélék és a füstölt húsok? Megunták volna már az őseik által imádott ízeket, és hirtelen testületileg úgy döntöttek, hogy áttérnek a színtelen-szagtalan műanyag kajára?
Hát ettől szerencsénkre nem kell tartanunk. És azért szerencsénkre, mert azt jelentené, hogy itt van a világ vége.
A Tóalmási hagyományos húsnagykereskedés arculatváltása ugyanis a tartalmat nem érinti. Nem a termék lesz más, hanem csupán a logót változtatják, úgymond a régebbi „cégért” festik át. A csomagolás és a megjelenés terén haladnak a korral, hogy még több vevőhöz még szebb tálalásban juttassák el kedvenc termékeiket.
Jó bornak nem kell cégér?
Nem kell, de nem árt. Másrészt: ha nem is kell, de bizony megérdemli. Hadd kapja csak a legjobb cégért az, ami finom.
A Tóalmási hús-nagykereskedés régebbi logóján egy kedves, barátságos házikó volt látható. A szemnek tetsző és ismerős volt mindenki számára, csupán a kolbászból font kerítést lehetett hiányolni róla. Ilyen mesebeli kerítés az új logón se lesz, hanem a tájegységhez még jobban illő, magyaros népművészeti motívum díszíti majd mindazt, ami továbbra is szemnek-szájnak ingere.
Végére hagytam a legjobb hírt
A csomagolástól és a címkétől a weboldalig minden megújul, hogy a külső haladjon a korral, de a belső ne változzon. De a termékstruktúrában is nagy fejlesztés van ám! A Tóalmási húsnagykereskedésben visszatérnek a még mélyebb gyökerekhez, és újabb húsárukkal egészítik ki a kínálatot. Hogy mi mindenben gazdag ez az újrafelfedezett, hagyományos gasztronómiai kincsestár: legyen meglepetés, hogy ne csak az ízét élvezd, hanem a keresés és a rátalálás örömét!
Megtudhatod, hogy milyen akciókkal várunk húsnagykereskedésünkben.
Vissza a hírekhez